mandag 25. juni 2012

Frank Ocean "Channel Orange" 7/17/12


SNART ER DEN HER! 

Frank Oceans offisielle debut album. Den kommende platen får navnet "Channel Orange" og slippes den 7. juli 2012.

MERK LIKEGODT DATOEN I KALENDEREN DIN FØRST SOM SIST!

Frank Ocean har på sin offisielle hjemmeside (forøvrig en tumblr side) http://frankocean.com/ har han sluppet bilde av platecoverets for- og bakside.



Så enkelt kan det gjøres og effektivt kan det gjøres - om dette er det offisielle coveret eller ei ikke vites ikke.

Platen, som du kan se, inneholder førstesinglen - det 10 minter lange soul eposet "Pyramids" og den tidliger sluppede "Thinking About You".

Noen av de som er med på platen er for meg (til nå) ukjente Earl Sweatshirt som er en del av Odd Future crewet til Frank Ocean. Fantastiske John Mayer er med og Andrè 3000 fra rapgruppen OutKast.

Har du sjekket ut Frank Oceans uoffisielle debut album? Mixtape klassikeren "Nostalgia Ultrales mer om den her - den kan også lastes ned på mixtape siden DatPiff!

NOK ET PLATEHØYDEPUNKT I 2012 ER I BUTIKKENE SNART, OG JEG SER VIRKELG FREM TIL "CHANNEL ORANGE" KOMMER I BUTIKKENE OG KAN KJØPES, TAS OG FØLES PÅ! 
GJØR DU? 


1 kommentar:

  1. Ja! Jeg gleder meg vanvittig. For en lørdag det blir :-) Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det.

    SvarSlett

Legg gjerne inn en kommentar, eller still et spørsmål. Kanskje du til og med har et ønske eller en anbefaling. Ser frem til å høre fra deg!